F

Rumours tentang supplemen Alfalfa - Apa kata Shaklee??

01:48

Sejak dua menjak ni saya perasan ada aje orang dok bercerita keburukan produk itu produk ini..be it produk tempatan mahupun luar negara yang mostly nya kisah tu tak betul...malah di tambah pula perisa menjadi lebih enak berkrim..disebut orang ramai.

Hmmmm...tiada pula bukti tiada hitam putihnya..tiba-tiba dah jadi viral.
Hebat betul penangan media sosial ni kan...ish ish ish..

Yang saya nak lampirkan pada post kali ini kenyataan dari Shaklee sendiri tentang produk yang telah diviralkan oleh media baru-baru ini. Malas saya nak ulang balik kisahnya..anda pasti tahu kan kan kannn???

Saya sendiri sebagai pengguna Shaklee sendiri rasa rugi sebab lambat kenal Shaklee nih. Sebabnya SHAKLEE IS AWESOME. Banyak benefitnya pada saya mahupun customer dah rasai. Kalaulah saya dok consume Shaklee masa saya main Netball dulu...pasti saya dah jadi pemain harapan negara..(sape tau kan *-*)..hehehe..malam2 ni teringat pulak kenangan sports ku dolu2.

So jemput baca ya..pasni sama-sama lah kita jadi pengguna media yang bijak. Bukan dapat je berita semuanya nak terus tekan butang share.




Ikhlas dariku,
Siti Roziana Alias

No comments:

Powered by Blogger.