F

Trobek bowling dengan family hubby

23:00

Semalam dok clear kan pictures handphone ku jumpa balik pic ni.
.
Rindu pulak rasa nak main bowling lagi ramai-ramai.Ala bukan saya terer pun.Ke longkang juga selalu.Tapi ia sangat menyeronokkan dan yg best keluar peluh.
.
Back to few years ago masa saya bz dan chubby, memang susah sangat nak dapat luangkan masa bersenam mahupun riadah macam ni.
.
Masa tu saya lagi suka cari tempat makan sedap-sedap.Memang tak hairan lah kalau badan macam di pam-pam.
.
But now, im not old Aneng anymore.
Saya rasa dah tiba masa nya saya mula jaga kesihatan,jaga makan, bersenam dan ambil supplemen.
.
Bukan nak poyo gais.
Bukan juga sebab nak awet muda sangat.
One day kita semua akan jadi tua.
Saya harap..saya akan aging gracefully dengan amalan kesihatan yang saya amalkan sekarang.
.

Badan kita amanah Allah.Jagalah ia sebaiknya.

No comments:

Powered by Blogger.