F

Merana kerana tersalah pilih produk???

23:26

kulit rosak akibat salah pilih produk 


Rata-rata ramai wanita yang pernah hadapi masalah salah pilih produk untuk muka. Tak kira lah cleanser ke, moisturiser ke, pemutih ke..tak pun makeup. Biasalah kita ni..tengok orang pakai cantik sikit mulalah kita terikut nak beli jugak kan.
.
Saya pun pernah terkena dulu. Produk ni saya biasa pakai tapi bila mereka keluarkan range baru untuk wanita 30 series saya pun beli. Saya sangka sama je la kesan dikulit saya..tapi entah mengapa setiap kali pakai kulit rasa pedih terbakar. Ingatkan memang efek awal macam tu..rupanya seminggu pakai seminggu lah pedih. Sampaikan mata pun rasa pedih-pedih.
.
Takut jadi apa-apa saya stop dan langsung tak pakai apa-apa produk. Akibatnya kulit saya terus jadi kering dan kusam. Lupa nak cakap..masa pakai produk tadi tu kulit memang nampak glowing dalam kepedihan..huhu.
.
Tanya kawan-kawan ada tak produk penjagaan muka Shaklee yang sesuai untuk saya. Maka mereka recommend kan Nutriwhite.
Makanya saya cuba beli dulu cleanser. MashaAllah..seronok tak terkata bila pakai cleanser ni. Muka rasa smoothhhhhhh sangat. Lembap je dan hilang terus whitehead sekitar hidungku ini.

.

Bagusnya nutriwhite ni..satu tiub tahan sampai setahun penggunaan. Picit sedikit je dah cukup. Lagi satu saya memang tak perlu risau sebab bahan-bahan nya memang natural based.
.
So slowly saya menabung untuk beli yang lain pula. Yang dah ada sekarang set asas seperti dalam picture tu dan makeup remover.
InshaAllah ada rezeki saya nak lengkapkan full set.
.
Oh ya..buat anda yang ingin mengetahui apa yang ada di set asas ini boleh lihat info dibawah ya :)
.
.

BASIC SET NUTRIWHITE

---------------------------------

** Gentle Deep Foaming Cleanser**
(Membersih, Menyegarkan Kulit & Melembutkan Kulit)
Rumpai laut - menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan kulit.
Alga hijau - Menyahtoksin dan melembapkan kulit wajah
Strawberry Begonia - Mencerahkan dan mengimbangi pigmen
.
.
** Soothing Radiance Whitening Softener**
(Mengimbangi PH kulit yang seimbang, Melembutkan kulit wajah)
Rosemary - Menegangkan dan menyegarkan kulit
Kudzu - Menegangkan dan mencerahkan tona kulit
Marshmallow - Melembabkan
.
.
** Ultimate Proctection Whitening Lotion SPF15**
Melicinkan kulit, kaya dengan pati botani seperti mulberi untuk mencegah kerosakkan kulit kesan daripada cahaya UV matahari. Mountain Arnica untuk menghilangkan radang kulit dan bertindak sebagai pelembab kulit dari semua sudut. Melindungi kulit dan membantu membina daya ketahanan kuit terhadap kerosakkan persekitaran.

HASILNYA?
 Kulit yang lebih cerah & berseri
 Mengurangkan warna kulit yang tidak sekata.
 Dengan penggunaan yang berterusan, Kulit wajah akan kelihatan lebih sempurna

Haaa bestkan!!
Buat anda yang ingin memilikinya..boleh lah PM/WA saya ya.

ANA 012.3636441
Health & Beauty Advisor

#tsunamishaklee
#EjazG3
#liveamazing
#shakleeeffect

No comments:

Powered by Blogger.