F

My latest favourite book

01:05




Buku ini baru sahaja saya baca.
Biasanya jika novel ke majalah ke cepat je hadam..tetapi buku ini ada sesuatu yang saya rasa perlu baca dengan teliti untuk memahami satu persatu term perubatan yang digunakannya.
.
Buku pinjaman dari seorang sahabat ni sangat sesuai untuk kita memahami sistem imun dalam badan kita. Sungguh...banyak input nya yang related dengan pengalaman saya.Malah diberikan pelbagai contoh kajian kes untuk memudahkan pemahaman pembaca.
.
Paling buat saya tertarik bila penulis turut menyentuh kaitan sistem imun dengan keimanan seseorang. Kata penulis semakin tipis nya iman kita..semakin cenderung berbuat kejahatan atas dorongan testosteron.
.
Masih separuh lagi berbaki untuk saya teruskan pembacaan buku ini.Tak rugi rasanya kita cari buku ilmiah seperti ini untuk pembacaan.
.
InshaAllah ada kesempatan masa akan saya kongsikan lagi dengan rakan-rakan ya.

#tsunamishaklee
#ejazG3
#shakleeeffect
#liveamazing

No comments:

Powered by Blogger.