F

Milk booster pilihanku

11:36


Masih segar lagi ingatan saya ketika mula-mula mengenali produk Shaklee 5 tahun yang lalu.
.
Saya mencari milk booster yang sesuai untuk diri saya kerana masa tu saya bercadang nak fully bfeed arina.
.
Perjalanan bfeed dengan Azwa dulu setakat 6bulan sahaja. Yela..anak pertama byk benda tak tau dan nak jadikan panduan. so mmg nekad bila dpt baby no.2 nak prepare sebaiknya agar dia dpt manfaat dengan susu ibu.
.
Teringat kan sahabat saya Zura yang menjual Shaklee ketika itu. Dia cadangkan full Set Menyusu Shaklee.
.
Alhamdulillah...dari stok susu sendu..dah mula penuhi peti ais.Hingga lah terpaksa beli peti ais baru untuk storage susu dia.
.
Arina pula masa tu alah dengan produk susu lembu. Jadi bertambah kuat lah azam nak susu kan dia untuk bantu boost antibodi dia.
.
Untuk diri saya pula, byk perubahan dapat saya rasai. Kulit saya tidak lagi kusam, kurang rasa stress, malah badan rasa lebih bertenaga.
.
Sejak itulah saya mula rasa yakin dengan produk ini. Malah ia mengambil masa 4 tahun untuk saya join ahli kerana saya dah sedar betapa banyaknya benefit yang saya dapat..dan ia bukan sekadar wang semata-mata.
.
Semoga hasrat saya untuk sama-sama membantu anda semua dan mereka diluar sana untuk mengamalkan pemakanan sihat akan terlaksana.
.

Neng Roziana
012.3636441
Shaklee Health & Beauty Advisor

No comments:

Powered by Blogger.