F

Never Too Old To Set Another Dream

11:20

Pernah seorang kenalan bertanya kepada saya sama ada saya dah kaya belum berniaga Shaklee.
.
Senyum sahaja saya mendengarnya.
Mungkin dia ingat Shaklee ni MLM yang ada banyak kaki taja sana taja sini..tarik orang paksa orang join..lepastu orang atas kaya raya.



.
Tak salah dia fikir begitu kerana di Malaysia ni memang banyak MLM macam ni hingga orang pukul rata semua sama sahaja. Malah saya pun fikir sama macam dia dulu. Yelah..suka dengar cakap orang dari buat research.
.
Jawab saya padanya, join Shaklee hanya RM69.Tak perlu bayar ribu-ribu. Takde pakej gold ke silver ke. Cuma..jika duduk saja tak buat tak dapat apa.Kalau buat..Alhamdulillah memang dapat income berganda-ganda.
.
Di Shaklee..downline pun boleh pintas kedudukan upline tau. Downline pun boleh dapat more income than downline.Unik kan structure MLM Shaklee ni.
.
Itulah antara salah satu cabaran kepada saya untuk educate masyarakat tentang biznes kami ini selain mengajak anda sama-sama amalkan pemakanan dan hidup sihat.
.
Namun ia bukanlah halangan buat saya untuk terus maju kedepan.
Semoga saya terus istiqamah dan berjaya menjadikan impian anda dan saya satu kenyataan.

No comments:

Powered by Blogger.