F

Ada apa dengan Set Penyusuan Ibu Shaklee

23:00


Jatuh cinta berkali-kali dengan dotdotdot????

Kemain jatuh cinta ya Neng?
Siapa pulak dotdotdot itu.
.
Eh korang jangan gosip bukan-bukan tau.
My love tu cik abang hensem ku sorang je.
.
Dotdotdot tu tak lain tak bukan dengan Set Penyusuan Ibu Shaklee lah.
.
Shaklee lagi?
Iya la awak.Saya menulis ni bukan sekadar berkongsi pengalaman tetapi saya juga ingin membantu mak-mak yang pernah struggle nak breastfeed baby-baby mereka.
.
Oh ya kalau korang nak tau, mak-mak yang menjadi pengedar Shaklee ni juga kebanyakkannya berkenalan dengan set Menyusu.Ha..nampak tak bukan saya je sorang tau.
.

Kisah saya bermula dari menyusukan Arina, diteruskan dengan Anis dan sekarang dengan si comel Annasya.

Set yang saya consume ialah SET PREMIUM macam dalam gambar ni lah.Ia terdiri daripada ESP, Alfalfa, Vitalea, Ostematrix,VitaC Plus dan Bcomplex.

Kenapa Set Premium ini menjadi pilihan saya:

1) dengan pengambilan vitamin, membantu saya bertenaga walau sibuk dengan urusan seharian.Lagi-lagi anak pun dah empat ni.Tenaga mamanya kena tiptop untuk menjaga dan melaksanakan kerja-kerja rumah.
.

2) Berdasarkan pengalaman mereka yang telah memilih dan mengambil set ini, membantu mereka dalam peningkatan pengeluaran susu ibu serta yang paling “best” susu juga pekat
.

3) biasanya ibu menyusu akan lenguh-lenguh pinggang jadi dengan set ni sakit pinggang memang jarang datang.sesekali tu adalah kalau anak dok mengempeng lama-lama.
.

4) Kulit menjadi cantik, gebu dan parut juga pudar dengan pengambilan ESP.Ni suami pun kata sebab dia yang perasan kulit saya tak kusam macam dulu.
.

5) Zaman susukan Arina mama memang rasa stress bila susu tak cukup.Dapat je masa tu consume set ni, mama pulun buat stok banyak-banyak.Arina pun hepi susu mamanya mencurah-curah . tapi kan kena ingat mesti ingat formula bagaimana meningkatkan susu ibu. perlu ada jadual dan amalan yang mesti di ikuti.. tidak boleh bergantung pada suplemen semata-mata ya… jangan ambil mudah tau !!! suplemen ni hanya membantu anda sahaja …
.

Memandangkan setiap Vitamin Shaklee menjimatkan dan mengambil masa yang lama untuk dihabiskan, saya merancang pembelian set Menyusu ini dengan berhemah gitu.
Saya beli yang Basic je dulu seperti VitC, Bcomp,Vitalea dan Alfalfa. Kendian dah ada bajet saya tambah ESP dan Ostematrix.
.

Oh ya mommies,jika ada yang berminat untuk dapatkan Set Menyusu Shaklee, boleh lah hubungi saya melalui:

Wasap.my/60123636441
Wasap.my/60123636441
Wasap.my/60123636441

#ohsem22
#setmenyusushaklee
#tsunamishaklee
#tsunamishaklee2018
#TeamERIC
#supportbreasfeeding
#makanakempat

No comments:

Powered by Blogger.