F

My vision board

23:00


Ada tak kawan-kawan saya dalam ni yang dah buat VisionBoard untuk tahun ini?
.
Ke belum buat lagi sebab belum sempat nak buat?
.
Atau..tak pernah buat sebab VisionBoard pun baru pertama kali dengar.
.
.
Haa..sempena baru lima hari kita menjengah tahun baru meh la nak cerita sikit tentang VisionBoard atau nak senang paham Dream Board namanya. (Owh ya..post ni saya karang dalam FB 5 Jan hari tu, jangan salah paham pulak maklum lah ni dah bulan Februari)
.

Siapa yang pernah buat tahniah saya ucapkan.
Tahniah juga jika anda dah berjaya capai.
.

Nak tau rupa macam mana VB ni..cer tengok gambar ihsan Pakcik Google.Ni simple je ni.Kalau sendiri punya buat la comel-comel fancy2..barulah setiap kali kita pandang rasa bersemangat nak capai.
.

VB ni adalah satu papan atau kertas besar yang anda tampal ilustrasi atau kata-kata tentang matlamat yang anda nak capai pada tahun ini.
.

Contoh nak langsaikan hutang PTPTN RM50k pada Julai 2018.(Saya ondway gak nak setel hutang PTPTN tapi bukan byk tu..hehe).
.

Contoh lain pulak..mungkin selama ni anda teringin nak main salji kat Jepun.Anda tampal pic yang berkenaan dan mention anda akan ke sana pada December 2018 bersama ibu bapa dan anak-anak.
.

Eleh Aneng..yeke ni?
Macam tak percaya je.
Macam berangan lebih je.
.

Berangan tak salah.Tapi sampai bila nak berangan tu.Sebab tu saya suggest buat VB ni kerana ia terbukti proven.Betapa ramai kawan-kawan didalam group Shaklee saya dah buktikannya.
.

Dapat money freedom.
Dapat travel kemana mereka suka.
Dapat berkhidmat kepada masyarakat dengan sedekah dan zakat.
Dan macam-macam lagi.
.

Allah Maha Adil.Jika Allah boleh berikan kepada mereka kenapa tidak kepada kita kan?
Sebab itulah jangan berhenti bermimpi dan usahakannya agard jadi kenyataan.
.

Law of Affirmation itulah akan mengajar minda separa sedar kita untuk berfikir bagaimana cara dan strategi untuk dapatkannya.
.

Nah..apa tunggu lagi.Jom buat VB 2018 jom.

p/s: Saya dah ajak suami dan anak2 buat hari Sabtu ni.tak sabar!!!

#tsunamishaklee
#tsunamishaklee2018
#TeamEric
#ohsem22
#visionboard

No comments:

Powered by Blogger.