F

Come and Join My Team

23:00

Nak makan sendiri ataupun buat biznes?
.
Keduanya pun boleh.
ANDA pilih.
.
Dengan pembelian 150uv ke atas (lebih kurang RM480++) anda layak dapat bonus bermula dari RM24.Ini kalau yang makan sendiri.
.
Tetapi yang serius nak jana pendapatan, dengan 3K uv anda dah boleh dapat:

- naik rank sebagai SUPERVISOR.
- income RM2K ++
- layak dapat CAR BONUS
- layak dapat TRIP PERCUMA 5 BINTANG
- pelbagai insentif lain lagi

Imbas kembali zaman saya kenal shaklee, saya juga dahulu bermula dengan makan sendiri.
4 tahun saya consume, tahun 2015 barulah saya cuba berniaga untuk mengisi kebosanan dirumah.
Sekurangnya dapat lah tambah-tambah duit belanja dapur.
.

Alhamdulillah saya dah pun bergelar Supervisor.Iaitu salah seorang leader Shaklee.
Dah jadi leader ni saya nak lah groom ramai lagi untuk sama-sama team saya.
.

So saya target akan ada 30 leader aktif di bawah saya tahun ini dan sekurang-kurangnya 100 orang mendaftar di bawah kami.
.

Uolls takkan keseorangan ya.
Ana akan pimpin dan bimbing sama-sama korang ke puncak.Apa yang ana dapat korang pun boleh dapat.

Jika anda orang yang saya cari,lai..lai come to me.

@nengroziana
Inspire your desired

Wasap.my/60123636441
Wasap.my/60123636441
Wasap.my/60123636441

#ohsem22
#tsunamishaklee
#tsunamishaklee2018
#TeamEric
#ABFHrocks

No comments:

Powered by Blogger.