F

Yok kita berzumba.

23:00


Ada nampak mami hepi?
Ada nampak kawan-kawan mami hepi?
.

Iya semua hepi lah ni.Hepi berzumba sebenarnya.
.

Actually inilah rutin terbaru saya setiap hujung minggu.Saya dan anak-anak join Zumba di kejiranan sebelah.
.

Dah lama juga tak berzumba ni.Dulu-dulu sebelum pregnant Annasya ada lah buat juga.Kadang buat dirumah je dengan anak-anak dan suami..lagi best dan seronok walau step kelaut.Haha.

Zumba pada saya senaman yang santai dan mudah.Bukan saja kita rasa lebih fit, badan pun rasa cergas dan bertenaga.Bacaan berat badan pun semakin ideal.Best kan.
.

Untuk mak macam saya yang dah biasa aktif ni inilah cara saya dapat 'me' time sekejap dari kerja rumah dan anak-anak.Syukur suami bagi green light.
.

Di kesempatan yg diberi dapat lah sedikit ketenangan which is saya rasa deserve to you mommies.

Stress bekerja seminggu.
Stress dirumah dengan kerja rumah yang tak akan habis.Kalau dibiarkan kelak menjejaskan emosi dan kesihatan.
Betul tak?
.

Oklah saya nak tidor dulu.Malam ni memang agak busy dari biasa.
Banyak urusan juga esok pagi ni selain sesi zumba.
.

Sebelum terlupa nak bancuh Performanced Drink siap-siap sebagai pembekal tenaga ku.
.

Sweet dream uolls.

#yukzumba
#healthylife
#letsgetfit
#myshakleeeffect
#tsunamishaklee2018
#ohsem22

No comments:

Powered by Blogger.