F

Anda surirumah? Jom jana pendapatan dengan Shaklee.

23:00


Pinjam sat pic my new BFF.
Masa ni tengah COD multivitamin vitalea kat dia.Rasanya masa ni first time kami jumpa face to face.
Liza kenal saya di Whatsapp group perumahan kami ketika saya dok promo Shaklee dalam group.
.

Mungkin selama ini ada yang tertanya macam mana mak-mak jual Shaklee ni buat sales dan marketing kan.
.

Bagi saya yang berstatus WAHM ni ada beberapa cara yang mudah dan berkesan.Antaranya Offline dengan promosi di group2 wasap dan ketika aktiviti taman perumahan kami.
.

Untuk urusan COD, saya cover area taman saya, Cyberjaya,Puchong,Seri Kembangan dan Putrajaya.Alhamdulillah saya dah ada pelanggan tetap disini.Biasanya saya luangkan masa COD ketika anak pergi ke sekolah.
.

Jangan tak tahu, area KL Sogo sana pun saya cover juga.Tapi dengan bantuan Encik Suami lah tolong runner lepas balik kerja.Tq abang.
.

Selain itu medium yang memudahkan saya ialah media sosial.Dengan kemudahan internet yang ada sekarang mudahlah kerja kami.Name it..Facebook,IG,Twitter,Youtube,Whatsapp dan banyak lagi.
.

Apabila kemudahan ini sudah ada depan mata sudah tentu ia dapat bantu saya jana pendapatan secara tak langsung dari rumah.
.

Rugi tau jika tak buat sungguh-sungguh.
Siapa nak bagi RM50 sehari (dari untung runcit)
Sebab itulah aim saya tahun ini ingin besarkan networking saya dan mencari ramai lagi yang SERIUS nak tambah pendapatan.
.

Gembira setaman hati saya ni bila anak-anak Shaklee saya dah mula merasa bonus mereka.Siapa tak suka kalau hasil itu boleh bantu suami tambah duit dapur dan boleh buat simpanan untuk sekolah anak2.
.

Cukup-cukuplah mengeluh gaji tak cukup tapi tiada inisiatif untuk merubah ekonomi keluarga.

So anda diluar sana yang masih tercari-cari produk apa nak jual or biz apa anda nak join.Jom lah sertai keluarga Shaklee ABFH saya.
.

Bimbingan akan diberikan hingga anda mampu berdiri atas kaki sendiri.
Info lanjut..jangan segan tanya saya.
Kalau malu nanti sesat jalan.

Wasap.my/60123636441
Wasap.my/60123636441

#ohsem22
#TeamERIC
#ABFHgroup
#tsunamishaklee2018

No comments:

Powered by Blogger.