F

Anda mencari side income untuk bantu keluarga?

23:00


Agen Insurans
Agen Affiliate
Dropship
Stokis produk
Agen Hartanah
Berniaga pasar malam
Buka Carboot
MLM
Skim piramid
Baking/ Masak memasak
Menjahit
......

Yang saya sebut di atas ini antara pelbagai pilihan ramai rakyat Malaysia untuk jana pendapatan tambahan.
.

Tetapi dalam banyak-banyak kenapa saya pilih Shaklee.
Banyak lagi MLM lain yang popular dan masyukkk..bak kata org.
.

Sebenarnya saya ni dari dulu macam-macam ahli MLM saya dah join.Tapi lebih kepada sebagai pengguna sahaja.Tak pernah saya rasa terlintas nak serius buat biznes.Hinggalah saya terfikir nak jana income yang boleh isi waktu saya sebagai surirumah ketika itu.
.

Saya mula buat research tentang Shaklee dan dapatkan maklumat dari rakan-rakan dan upline saya.Pada saya sistem networking nya sebagai syarikat MLM sangat adil.
.

Saya paling anti sistem yang leader goyang kaki,orang bawah penat buat kerja.Ia sama sekali tiada di Shaklee.Kiranya..ko buat ko dapat.Ko malas..ko tak dapat apa-apa walaupun downline ko ramai dan rajin.
.

Pada hemah saya, Shaklee ni juga sangatlah pemurah di mana leader yang qualified akan diberi ganjaran trip di dalam negara mahupun luar negara.Bukan itu sahaja mereka turut berikan ganjaran menunaikan UMRAH.Duit belanja, tiket flight,penginapan, makanan semua mereka tanggung.best kan.

.

Ganjaran lain yang diberi ialah CAR BONUS.Ini target saya sekarang ini.Teringin betul nak naik kereta yang Shaklee bayarkan bulan-bulan.
.

Selain itu juga,Shaklee bayar bonus setiap pertengahan bulan.Kan ke best tengah bulan pun ada gaji lagi.Sebab tu lah Shaklee turut jadi pilihan suri rumah.Siapa tak suka dapat tolong suami topup belanja dapur,beli pampers anak2, belikan susu anak hasil dari untung berniaga.
.

Sekarang ni Shaklee juga dah jadi pilihan adik-adik student university untuk jana income sambil belajar.belum habis belajar dah pandai cari duit.salute betul adik-adik ni.
.

Banyak lagi nak cerita tentang keseronokan biz Shaklee dan benefit yang saya dapat.Tapi mcm dh panjang sangat lak post ni.Meh pm/wasap saya kita jumpa untuk cerita lanjut.Yang jauh sabah sarawak sana tu kita boleh buat videocall gitu...jangan segan ye.


JOM KITA BUAT SHAKLEE SAMA-SAMA.
Cari saya Neng Roziana di 012.3636441 untuk maklumat lanjut.

#Ohsem22
#tsunamishaklee
#tsunamishaklee2018
#TeamERIC


No comments:

Powered by Blogger.