F

Thanks customer ku.

23:00


Saya sharekan satu screen shot dari new customer yang dapat contact saya dari my existing customer.
.
Alhamdulillah closed deal Set Tenaga dengan dia walau kami first time berbicara.Katanya dulu dah pernah makan Set Kurus, tapi sejak dah jadi surirumah dia mudah penat.Anak-anak pula semakin besar dan aktif.
.
Syukur..dengan asbab Shaklee saya dapat bantu seorang lagi ibu yang memerlukan supplemen untuk dirinya.
.
Jika diikutkan sepanjang saya berniaga Shaklee banyak feedback yang saya dapat dari mereka.
.

Ada yang dapat turun berat 8kg dalam dua bulan consume Set Slim.

Ada yang dah tak sembelit lagi bila amalkan ostematrix dan herblax.

Ada yang kulit semakin anjal dan gebu bila makan collagen.



Ada yang bacaan kolestrol dah jadi stabil bila amalkan omegaguard.

Ada yang anak-anak semakin kurang demam sejak makan Set Kanak-Kanak.

Ada yang anak hyper dah kurang hypernya bila konsisten omega.
.
Dannn banyak lagi kesan positif yang mereka dapat asbab ambilan Shaklee.

Sebab itulah saya rasa suka buat Shaklee.Segala feedback dari pelanggan saya jadikan saya lebih bersemangat untuk bantu lebih ramai lagi yang memerlukan.
.
Malah secara tak langsung bantu saya improve servis saya kepada pelanggan dan downline2 saya.
.
.
Anda berminat nak cuba Shaklee?
Hubungi saya untuk info dan konsultansi ya.

Ana
012.3636441

#ohsem22
#TeamEric
#tsunamishaklee
#tsunamishaklee2018
#testimonibenarbelaka

No comments:

Powered by Blogger.